De afgelopen weken - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Lisa Campagne - WaarBenJij.nu De afgelopen weken - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Lisa Campagne - WaarBenJij.nu

De afgelopen weken

Blijf op de hoogte en volg Lisa

28 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Tampa


Ja eindelijk weer een bericht! Het is echt weer een tijd geleden dat ik wat geschreven heb, shame on me!! In de aflopen tijd is er natuurlijk super veel gebeurt. Op school gaat het heel erg goed, ik heb laatst een soort tussenstand van mijn cijfer gehad en ik had voor alle vakken een A op grammatica na maar dat komt omdat die vrouw mij niet zo mag. Ik moest namelijk mijn toets in het Lab maken en de man die mij mijn toets gaf vertelde dat ik de laatste opdracht niet hoefde te toen. Maar wat bleek dat moest wel en ik mocht het nog alsnog maken dus heb ik 30 punten mis gelopen door die chinees. Echt waar chinezen zijn echt aparte mensen!! Japanners daar in tegen zijn echt super aardig.

Het weekend na dat we naar de football game waren geweest hadden we een afscheidsfeestje van een jongen die we niet kende, maar het was wel erg gezellig. Waar ik stiekem ook een alcoholisch drankje heb genuttigd maar ben niet opgepakt of iets dus dat was allemaal prima. De dag erna ben ik naar Nathalie gegaan met Rachel en Andreina. Daar hebben we wat huiswerk gemaakt en zijn daarna naar het zwembad gegaan. Daar was een vrouw en een man met twee best wel grote honden die in het begin steeds tegen ons opsprongen. Het nare was alleen dat zij haar honden in het zwembad deed… En toen ik er wat van zei werd ze helemaal boos en schreeuwde heel hard ARE YOU KIDING ME RIGHT NOW. Paar dagen erna zijn Nathalie en Frank naar de baas gegaan en hebben het verhaal uitgelegd, de volgende keer als ze het zou doen zou ze een boete krijgen maar dit keer bleef het bij een waarschuwing. Het mooie was dat ze niet zo slim was en ze het dus nog een keer deed. Frank heeft er toen een foto van gemaakt en de vrouw kreeg een boete van 250 dollar. De volgende keer als ze het doet wordt haar vriendelijk verzocht al haar spullen in te pakken en te vertrekken. Het leuke is wel dat wij nu elke keer de zin “are you kiding me right now” zeggen als er iets gebeurt. Die zelfde avond hebben we ook nog met z’n alle gegeten, Andreina had lasagne gemaakt. Na het eten gingen we nog een film kijken. Ik dacht eerst ah leuk tot ik hoorde dat hij over demonen ging en het een waar gebeurt verhaal was… De film was inderdaad dood eng en ik ben ook de naam vergeten. Gelukkig wel goed geslapen die nacht. Die zondag zijn we met z’n 5e naar Orlando geweest naar een mall. Daar waren ook vrienden van Nathalie en Frank dus die hebben we ook ontmoet daar. Ik had een paar shirtje gekocht en laarsjes.

Vrijdag 11 oktober zijn we naar Halloween avond geweest in Busch Gardens. Zo als je misschien is opgevallen ben ik er pas sinds kort achter dat je Busch ook nog met een c erbij schrijft. Ik had verwacht dat die avond hell zou worden en super eng maar het viel helaas beetje tegen. Je had van die huizen waar je dan doorheen moest lopen, maar het was allemaal beetje nep. Ondanks dat wel leuke avond gehad!! Rond 12 uur belde papa mij om te zeggen dat hij en Thomas geland waren en onderweg waren naar de campus. Maar dit verhaal vertel ik in mijn volgende blog!

  • 28 Oktober 2013 - 21:38

    Joke:

    Hoi Lisa,

    Leuk hoor om je verhaal te lezen. Hier heeft het zo hard gewaaid dat er behoorlijk veel bomen zijn omgevallen. Kijk maar op mijn Facebook.
    Veel plezier.Groetjes Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Aankomende 4 maanden zal ik wonen en studeren in Tampa, Florida. Ik ga hier naar USF ( University of South Florida ) en woon ook op de campus van de University. Doormiddel van deze blog kan ik iedereen op de hoogte houden over alles wat ik hier doe!

Actief sinds 08 Sept. 2013
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 5880

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 14 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: