Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lisa Campagne - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Lisa Campagne - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Aankomende 4 maanden zal ik wonen en studeren in Tampa, Florida. Ik ga hier naar USF ( University of South Florida ) en woon ook op de campus van de University. Doormiddel van deze blog kan ik iedereen op de hoogte houden over alles wat ik hier doe!

Recente Reisverslagen:

10 December 2013

Last but not least

12 November 2013

Homecoming Week

28 Oktober 2013

Familie en vriendje op bezoek

28 Oktober 2013

De afgelopen weken

30 September 2013

Football Game Bulls
Lisa

Aankomende 4 maanden zal ik wonen en studeren in Tampa, Florida. Ik ga hier naar USF ( University of South Florida ) en woon ook op de campus van de University. Doormiddel van deze blog kan ik iedereen op de hoogte houden over alles wat ik hier doe!

Actief sinds 08 Sept. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5881

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 14 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: