Football Game Bulls - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Lisa Campagne - WaarBenJij.nu Football Game Bulls - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Lisa Campagne - WaarBenJij.nu

Football Game Bulls

Blijf op de hoogte en volg Lisa

30 September 2013 | Verenigde Staten, Tampa

In het vorige verslag vertelde ik dat ik gevraagd was om mee te gaan naar de football game en je raad het waarschijnlijk niet maar ik ben er heen geweest. We waren met veel dezelfde als waar we mee naar Bush Gardens waren maar dit keer met z'n 10e. We hadden die week tickets gereserveerd en konden die vrijdags ophalen. Super chil want de kaartjes waren voor ons gratis omdat we USF studenten zijn. De game was niet op de campus zelf maar in Raymond James Stadium dat was ongeveer uurtje met de bus. Omdat iedereen met de bus gaat moesten we er al vroeg zijn en hadden daarom al om half 9 afgesproken terwijl de wedstrijd pas om 12 uur begon. Maar zoals verwacht was ik de enige die op tijd was en vertrokken we 1,5 uur later dan gepland... Rond 11 uur waren we bij het stadion en konden meteen naar binnen ons vak zoeken. Het vak waar wij moesten zitten was op de onderste ring, we hadden dus best wel goede plekken. USF speelde tegen Miami en die staan helaas heel hoog. Voordat de wedstrijd begon kwam er eest een heel orkest het veld op en allemaal cheerleaders, precies zoals in films. Om 12 uur begon de wedstrijd maar er is geen vaste speeltijd voor football dus het kan uren duren. De sfeer in het stadion was echt super leuk! Iedereen had kleding aan met de logo's van hun team, zelf had ik ook een shirtje gekocht. In het begin maakte Miami de eerste punten maar toen kwam USF weer terug, maar na die eerste paar punten heeft USF het echt bar slecht gedaan maar ja het was wel echt super leuk om mee te maken. De uitslag is uiteindelijk 21-49 geworden voor Miami. Na de game zijn we weer met de bus terug gegaan naar de campus. Daar haalde Frank ons op (de man van Nathalie) want we gingen nog met z'n alle bij een restaurant eten. Na het eten zijn we ook nog naar hun appartement geweest waar een zwembad en volleybal veld bij zat. Eerst hebben er nog een paar mensen gezwommen maar daarna zijn we met z'n alle gaan volleyballen. Het onhandige was alleen dat dat naast een vijver lag. Ik was natuurlijk steeds weer de gene die de bal er in sloeg maar we hadden mazzel dat de wind onze kant op stond dus hij kwam altijd weer terug. Al met al dus een super leuke dag gehad!!!

  • 09 Oktober 2013 - 20:17

    André Koopmanschap:

    Hoi Lisa, het is leuk te lezen hoe je het naar je zin hebt. Groeten vanuit Kortenhoef.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Aankomende 4 maanden zal ik wonen en studeren in Tampa, Florida. Ik ga hier naar USF ( University of South Florida ) en woon ook op de campus van de University. Doormiddel van deze blog kan ik iedereen op de hoogte houden over alles wat ik hier doe!

Actief sinds 08 Sept. 2013
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 5877

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 14 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: