Begin van het avontuur - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Lisa Campagne - WaarBenJij.nu Begin van het avontuur - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Lisa Campagne - WaarBenJij.nu

Begin van het avontuur

Blijf op de hoogte en volg Lisa

08 September 2013 | Verenigde Staten, Tampa

Zaterdag 31 augustus was het dan zo ver, voor 3,5 maand studeren en wonen in Amerika. Op het vliegveld waren mijn lieve vriendinnetjes Anna, Xavina en Juliette en natuurlijk mijn lieve vriendje om me uit te zwaaien. Dit was zeker niet makkelijk maar gelukkig gingen me ouders de eerste week mee om met alles te helpen! We vlogen op Atlanta en vanaf daar naar Tampa. In de week dat mijn ouders er nog waren heb ik bij hun in het hotel geslapen in het plaatsje Clearwater. De eerste dag gingen we meteen naar de campus van USF om te kijken hoe alles was en vooral om naar mijn kamer te kijken! Ik had geluk want ik heb een kamer voor mezelf wat wel echt heel fijn is! De rest van de dag hebben we lekker bij het zwembad gelegen. De rest van de week hebben we allemaal spullen gekocht voor de kamer en een fiets, ook hebben we een bankrekening aangemaakt! Van dinsdag tot donderdag moest ik drie dagen op de campus zijn een soort van intro dagen, er zaten veel chinezen bij maar gelukkig ook wel wat andere mensen. Op donderdag zijn we wezen lunchen met een oude zakenrelatie van me vader die hier in Tampa woont en hij had ook zijn kleinzoon mee genomen. Vrijdag was de laatste dag dat papa en mama er waren, we zijn die dag eerst naar een mall geweest en hebben daar lekker gewinkeld toen naar de Wallmart voor de nodige boodschappen en toen naar mijn kamer. Na een best moeilijk afscheid was het moment aangebroken dat ik er vanaf nu toch echt zelf voor stond. Ik heb die dag me kamer nog een beetje gezelliger gemaakt met wat foto's, had wat te eten gemaakt en ben toen al vroeg gaan slapen. De dag erna ben ik lekker tot laat in me bedje blijven liggen en heb wat series gekeken, met Anna gefacetimed en met Thomas geskyped en daarna naar de sportschool geweest op de campus die voor alle studenten gratis is. Die dag hebben we ook een nieuw huisgenootje gekregen René, zij komt uit Curaçao en spreekt dus Nederlands! Met haar ben ik ook die avond gaan eten en hebben de was gedaan. Vandaag heb ik nog niet zo veel gedaan beetje het zelfde als gisteren, ga zo wat lunchen en boodschappen doen met René. Morgen de eerste les dag ben heel benieuwd hoe alles is!!

  • 08 September 2013 - 20:58

    Michel Campagne:

    Top blog, leuk om zo te lezen. kun je ook foto plaatsen met de blog. Even jaloers malen; net bij Loetje wezen eten met Alex (ietwat uitgeput na de ontgroening)


  • 08 September 2013 - 22:21

    Oma:

    leuk om je blog te lezen. Veel plezier met je nieuwe studiegenootjes.

  • 09 September 2013 - 15:48

    Jacqueline Oosschot:

    Lieve Lisa, leuk om van jouw verhalen op de hoogte te blijven, ben benieuwd wat er nog komen gaat inder-geval heel veel plezier! Groet Jack


  • 09 September 2013 - 16:59

    Beeuwke:

    Lieve Lisa, ik lees dus ook stiekem mee! Veel geluk en plezier en heel veel nieuwe vrienden maken. XXX

  • 14 September 2013 - 05:40

    Lisa Campagne:

    Leuk dat jullie allemaal mee lezen! Heb er vandaag ook wat foto's opgezet!!

  • 20 September 2013 - 18:33

    Joke:

    Wat doe jij nu.

  • 22 September 2013 - 14:40

    Emma :

    Helemaal niet jaloers hoor, wanneer komt er weer een nieuw verslag? xoxo

  • 30 September 2013 - 18:40

    Jacqueline Oosschot:

    Lieve Lisa, leuk die foto 's dan gaan de verhalen nog meer "leven" ben benieuwd naar de volgende!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisa

Aankomende 4 maanden zal ik wonen en studeren in Tampa, Florida. Ik ga hier naar USF ( University of South Florida ) en woon ook op de campus van de University. Doormiddel van deze blog kan ik iedereen op de hoogte houden over alles wat ik hier doe!

Actief sinds 08 Sept. 2013
Verslag gelezen: 584
Totaal aantal bezoekers 5903

Voorgaande reizen:

01 September 2013 - 14 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: